سخنان و اشعار دکتر سید محمود انوشه

سخنان و اشعار دکتر سید محمود انوشه

سخنان و اشعار دکتر سید محمود انوشه

سخنان و اشعار دکتر سید محمود انوشه

سخنان و اشعار دکتر سید محمود انوشه چهره شناسی روانشناسی بهشت با سند منگوله دار اعتیاد ازدواج مواد مخدر روابط دختر و پسر سبک زندگی داستان روانشناسی لبنان شعر

بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پنجشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۱:۴۷ ب.ظ

دکتر انوشه و سر کار گذاشتن استادش

دکتر انوشه و سر کار گذاشتن استادش

یه زمانی ما خودمون یه استادی داشتیم سر به سرش میزاشتم خودم! یه زمانی ما تو یه مقطعی از لبنان اومدم ایران تو یه دوره ای ماندم یه چند واحد تو ایران گرفتم دوباره برگشتم !

یه استادی ما داشتیم   حالا نمیشه وصف بدشم بکنی بد بختی استادم بوده

  ولی حالا واقعا بین خودمون باشه یه گاو بود ها یه گاو به تمام معنا! آدم بسیار بی ادبی بود بسیار آدم بد دهنی بود! بسیار آدم وقیهی بود وقیه! یه  تیپی بود از آمریکا اومده یک چرندیاتی این رو زبونش بود که اصلا من مونده بودم

 یه بار بچه ها به من گفتن که انوشه اگه می تونی یه خورده اذیتش کن !

یه بار بش گفتم استاد معضرت می خوام اگه یه خورده سر به سرت بزاریم و شوخی کنیم ، چون شوخی می کرد شوخی های رکیک می کرد شوخی های بدی می کرد با پسرا با دخترا ! هر چه ما سعی می کردیم حرمت استادی رو نگه داریم دیدم نه بابا این اصلا تو این کانالا نیست! یه بار بش گفتم استاد اگه مام بات یه خورده شوخی کنیم اشکال ندار.. گفت نه اگه می تونی شوخی کن ! بیا! یه بار خلاصه رفتیم بش گفتیم که؛ با همین کلمه ها  هم من سر به سرش می گذاشتم ها!!

 گفتم استاد معضرت می خوام اِ   اِ   فرق بین چیز  اِ  انسان با هواپیما چیه؟ گفت خوب انسان اِ هواپیما رو اختراع کرده ! هواپیما محصول دست انسانه ! گفتم نه استاد من خوندم که فرقش اینه که انسان اول بلند میشه بعد میره ولی هوا پیما اول می ره بعد بلند میشه ! گفت ها از این فرقا!!!  یه چند دیقه بعد بش گفتم استاد معضرت می خوام شما می دونی فرق بین کلاس درس با حمام خصوصی چیه؟؟؟!!! 

  بشم گفته بودم استاد قول بده که عصبانی نشی ها! چون شوخی کردی شوخی میکنم! 

گفت خوب کلاس درس که کلاسه آدم میره توش و فلان و بعد ..

گفتم نه استاد فرقش اینه که کلاس رو موقعی که می خوای دیگه در بیای بهت نمره می دن حمام رو تا وارد می شی بهت نمره می دن! و این فرقه اتاق درسه و ... 

بعد گفت از این فرقا هان!! گفتم استاد آره از این فرقا ! یه چند دیقه بعد شروع کرد دوباره صحبت و شوخی اینا

گفتم استاد معضرت می خوام شما میدونین فرق بین کچل با بی تل ، هیپی این کسانی که موی بلندی دارند! گفتم می دونید فرق بین کچل با بی تل چیه؟؟؟!!! 

گفت خوب این مو نداره اون روی سرش موهای بلندی داره! گفتم استاد اصلا  کچل فرق نداره!  اصلا کچل فرق نداره!! گفت ها کچل فرق نداره! کم کم داشت عصبانی میشد ! حالا خیلی از فرقای بی تربیتانه اش رو خودم حذف کردما ! خیلی فاز های مختلفی من باش رفتم ! 

بعد بش گفتم استاد معضرت می خوام شما می دونید فرق بین کلاغ چیه؟؟؟؟؟!؟!!!؟؟!!!؟

گفت کلاغ با چی ؟ گفتم فرق بین کلاغ  !  گفت آخه کلاغ با چی؟؟؟!!!!  گفتم فرق بین کلاغ! گفتم استاد قول دادی عصبانی ن.. گفت آخه کلاغ با چی ؟! خو تو می گی فرق بین کلاغ! گفت خوب فرقش چیه؟! گفتم فرقش اینه که دوپاش خیلی به هم شبیه مخصوصا پا چپش !

دیدم این هی داشت می رفت که قاطی کنه ! قول داده بود که .. بعد گفت از این چرندیات برام نگو یه فرق درست و حسابی بگو! یه فرقی بگو که واقعا بشینیم روش فکر بکنیم دیگه حالا!        بعد گفتم استاد راستی راستی : فرق بین سیگار با هندوانه با خانواده ! گفت این که 3 تائه که ! گفتم به هر حال سیگار با هندوانه با خانواده!  گفت حتما شب یلدایی بوده خانواده ای رفتن سیگار خریدن هندوانه خریدن نشستن خوردن دور هم! گفتم نه استاد ! فرق بین سیگار با هندوانه اینه که شما ابتدا سیگار را اول می خری بعد می کشی ؛ هندوانه رو اول می کشی بعد می خری ! گفت پَ خانواده چی ؟؟! گفتم سلام می رسونن خدمت شما!!!

 چنان این بهم ریخته بود ها! این دخترا هم ما بشون گفته بودیم         ، گفتم پشت هر چیزی بزنین زیر خنده که ..! بساطی بود! بعد گفت ببین من کم کم حالم داره چیز می شه.. این چرندیات رو .. سوال درست کن اصلا نمی خواد بری تو این وادیا!  گفت سوال علمی کن و الا جوابت نمی دم!

 چند دقیقه بعد تو اون آخرین تایم کلاس ! گفتم استاد معضرت می خوام یه کتابی بود به نام حیاط ، پیدایش و منشاء آن ماله ای او اوپارین بود!  توضیح داده که یک جانوری ماله زمان های قدیم ، پرواز می کرده بعد از سنگ تغذیه می کرده! زیر زمین هم استراحت می کرده ! این اسم علمیش؟؟؟ً  گفت ها ! ها! این سوال ، سوال جالبیه ! ماله دوره ی آرکئوزوییکه ؟ اگه آرکئوزوئیکه آرکئو پتریکسه دیگه! گفتم نه استاد! گفت ماله پالائوزوئیکه گفتم نه گفت سنوزوئیکه؟

گفتم نه! گفت پروتوزوئیکه گفتم نه! گفت و گفت و گفت ! گفت خوب این اسم علمیش چیه!

گفتم استاد نوشته بود پرنده ی سنگ خوار زیر زمینی!! گفت بی  مزه!!! 

تو آخرین لحظه گفتم استاد یه سوال ؟ ! گفت تو دیگه دیگه اصلا حق سوال نداری!  گقتم استاد 1 سوال گفت بپرس!

  گفتم استاد تو همین کتابه نوشته که اگر زمین سوراخ بشه ؛ یه تونلی در زمین زده بشه! بعد ما یه سنگی رو رها کنیم توی دهانه ی این تونل ! پرسیده بود خانم اوپارین که آیا این سنگ از اون سر این تنل ؛ از اون سر کره ی زمین در میاد یعنی اگه ما کره ی زمین رو سوراخ کنیم این سنگ رو توش رها  کنیم! گفت اینو میگن سوال علمی ! گچ رو برداشت فرمول جاذبه پی سینوس آلفا شروع کرد راجع به جاذبه صحبت کردن! گفت طبق بر آوردهای من خلاصه این سنگ موقعی که رد میشه!    از اون منطقه لایه ی اول و جبّه و اینا که رد می شه! حالت بالانسینگ داره کاملا بالا و پایین می شه! بعد به شتاب برمیگرده بالا ! درسته؟

گفتم نه استاد ! البته نظر من هم همینه ! منتها توضیح داده بود که قبل از این که این سنگ برگرده همون پرنده ی سنگ خوار زیر زمینی سنگ رو ...  گفت برو بیرون برو بیرون !!!

دو سه روز بعد منو دید توی چمن دانشگاه گفت انوشه تو ممکنه بگی اون اراجیفو اون روز از کجا آوردی  گفتم استاد امکان ممکن بودنش هست البته نه در تمام همیشه بلکه در بعضی از گاهی وقتها که اونم فرقه اختلافشون را نمی توان قادر بود تشخیص داد گفت برو برو برو..

 


  • محمد رحیمی
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.