سخنان و اشعار دکتر سید محمود انوشه

سخنان و اشعار دکتر سید محمود انوشه

سخنان و اشعار دکتر سید محمود انوشه

سخنان و اشعار دکتر سید محمود انوشه

سخنان و اشعار دکتر سید محمود انوشه چهره شناسی روانشناسی بهشت با سند منگوله دار اعتیاد ازدواج مواد مخدر روابط دختر و پسر سبک زندگی داستان روانشناسی لبنان شعر

بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پنجشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۱:۴۵ ب.ظ

سیامک

سیامک

من استاد و سرورم جناب دکتر فرساد بهم زد و گفت دکتر بیا یه کیس بسیار عجیب رو ببین!

گفتم چی شده! گفت بیا ببین این آقا پسر 9-10 ساله عاشق یه دختر 17-18 ساله شده اظهار علاقه کرده دختره هم بهش بی محلی کرده ، دختره بهش توهین کرده اینم با سنگ زده سر این دختره را شیکسته!!!!!!!!!!

رفتیم کانون اصلاح و تربیت گفتم کجاست ؟ گفتن تو اون اتاقه !

رفتیم دیدیم یه بچه ی فسقلی این قدری تو اتاق مثل افلاطون رفته تو فکر !!!!!

رفتم گفتم اسمش؟ گفتن اسمش سیامکه!

گفتم سیامک قربونت برم  تو اینجا چی کار میکنی ؟

گفت برا چی منو آوردین اینجا؟؟؟

گفتم مرد حسابی شنیدم سنگ زدی سر دختر مردم رو شکستی !؟

گفت خوب بله توهین کرد!  گفتم خوب بخاطر اینکه مزاحمش شدی پیله بش کردی ، توهین کرد بهت !

گفت توهین به مادرم کرد!

گفتم خوب برا چی مزاحمش شدی؟؟//

گفت خوب عاشقش بودم

گفتم مرد حسابی تو قدت سنت ! نصف اونه عاشقش بودی /؟؟؟؟

گفت بله عشق سن و سال نمیشناسه!!!!!!!!!!

باور کن اعصاب ما خورد شده بود از دست این بچه!

این قدر (5سانت) نامه ی عاشقانه از این بچه بجا مونده بود  با همون خط شکسته پکسته بنام پیوند دهنده ی قلب ها و ...  از روزی که تو را دیدم سر کوچه و چه ... از این مزخرفات

جالب اینجا بود که در زیل یکی از این نامه ها نوشته بود عزیز دلم اینشالاه که 293   گفتم سیامک این 293 پلاک خونست؟؟!  گفت نه یه رمزیه !!!

گفتم شماره تلفن ؟اونموقع تهران 7 رقمی بود گفتم این که باید 7 رقم باشه که!

چرا سه رقمه ؟  گفت نه شماره هم نیست! یه رمزیه بین خودمون ! گفتم تو رو جان سیامک این چیه؟!؟

گفت یه رمزیه قرار نیست به تو بگم!

از ما اسرار

گفت راستش 293 یعنی انشالاه 2 تا بشیم بعد 9 ماه 3 تا بشیم!!!   در این لحظه سالن از صدا منفجر میشه و همه میگن سیامک سیامک سیامک سیامک سیامک سیامک سیامک سیامک سیامک  با کف و صوت !!!  

شما اگه 1000 تا روانشناس رو هم بیارید بزارید روی این قضیه نمی تونید این بچه ای که افتاده توی این سن توی این مجرای تفکری نمی تونید اصلاح بخشی انجام بدید

زمانی که ما رفتیم سر گذشت این نوجوان معصوم رو مطالعه کردیم متوجه شدیم که سیامک در زمان تولدش، مادرش سر زا از دنیا رفت سیامک با پدر بود ، پدر معتاد به مواد مخدر و مبتلای به هروئین پدر سیامک در سن 4 سالگی سیامک در زندان در اثر تزریق میمیره ! سیامک رو به عمه اش میسپارن ! عمه ی سیامک قاچاقچی مواد مخدر بوده! از سیامک در اون سن پایین برای توزیع مواد در کوچه محله ها استفاده می کرده!
سیامک در سن 7 سالگی با پیدا کردن تنها آدرسی که از خاله ی خودش در یکی از بخشهای اطراف نیشابور داشت از طریق ترمینال خزانه در تهران فرار میکنه! در نیشابور توسط عزیزان نیروی انتظامی شناسایی میشه و مورد مطالعه قرار می گیره و سیامک رو به خالش میسپارن 
خاله ی سیامک به مدت 4 سال مثل یک فرشته ی بسیار دلسوز ، بسیار دلسوز و مراقی از سیامک پرستاری می کنه و مراقبت می کنه ! از جانش عزیز تر 
متاسفانه خاله ی سیامک بعد از 4 سال در اثر سرطان می میره !
دوباره این بچه آواره می شه! 
آنچه که برای ما جالب بود این بود!
تصویری که ما از خاله ی سیامک ، تصویری که از خاله ی سیامک در جیب سیامک پیدا کردیم دقیقا کپی تصویری بود که از آن دختر به ما دادند!!!!
باور بفرمایید این دو تا عکس رو می زاشیتت کنار هم عین سیبی بود که از وسط نصف کرده باشی
و تازه ما متوجه شدیم که عاشق این دختر نشده! سیامک دنبال مادر خودش داره می گرده سیامک دنبال اون چشمه ی عاطفی جوشان مادره و پر کردن اون خلا بی مادری و بی پدری و دنباله یه محبتی می گشت که شمه ای از محبت خاله رو ، چهره ی خاله ی خودش رو داشته باشه!
سیامک رو یکی از همکارای ما که خانواده اش در بیرون از ایران بودند ، یکی از همکارای ما سر پرستیش رو به عهده میگیره و الان چندین و چند ساله که با این آقای دکتر زندگی میکنه 
سیامک پسری بسیار جذاب رشید خوش تیپ مسلط به زبان انگلیسی ، تحصیل کرده اما جالبه که هر وقت ما را میبینه یواش در گوش ما هنوز که هنوزه از ما سراغ همون دختر رو میگیره ، سراغ همون دختر و من ایمان دارم که این تا سنین بسیار بسیار بالا هنوز در جستجوی همون ، تصویر همون دختر در حقیقت خاله ی خودشه
 اینها قالب های محرومیتی است که باعث می شه بچه های ما در سنین دانشگاه پسر یا دختر ما بدلیل محرومیت عاطفی ناشی از خلایی که در خانواده وجود داره فقط دنبال یه کسیه که اونو درکش کنه دنبال این نیست که با کسی ازدواج کنه ! دنباله یه همصدایی که اونو فقط درکش کنه ! هر کسی که باشه ! چه هم جنس خودش چه جنس مقابل 
دنبال یک همدرک میگرده نه همسر ! بگذریم!

 

  • محمد رحیمی
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.